Nu har vi redan kommit upp i lika många lag som vi blev totalt under förra året! Två och en halv månad kvar tills det är dags och trycket är enormt! Nu ser vi fram emot en riktigt stor och rolig cup.
10 lag under första dygnet!
Igår öppnades Örebrocupen Innebandy och lag strömmar in! På 24 timmar har fler än 10 lag redan anmält sig. Vi ser fram emot en riktigt stor innebandycup även år 2027. Anmäl dig du med! Vi ses på Örebrocupen Innebandy den 16-18 april 2027!
Igår öppnades Örebrocupen Innebandy och lag strömmar in! På 24 timmar har fler än 10 lag redan a...


