Drygt fyra månader kvar tills det är dags för Örebrocupen Innebandy! Vi kommer som vanligt att spela i fina lokaler runt om i Örebro tillsammans med väldigt många andra lag. Boka in ert lag tidigt för att säkra er plats i cupen!
10 lag under första dygnet!
Igår öppnades Örebrocupen Innebandy och lag strömmar in! På 24 timmar har fler än 10 lag redan anmält sig. Vi ser fram emot en riktigt stor innebandycup även år 2027. Anmäl dig du med! Vi ses på Örebrocupen Innebandy den 16-18 april 2027!
Igår öppnades Örebrocupen Innebandy och lag strömmar in! På 24 timmar har fler än 10 lag redan a...


